Ultrafly en fin sko med bred toebox och kan anv

Aktuality, zajímavosti, oznámení... (Current news)

Moderátor: Knihovníci

Knihovník

Ultrafly en fin sko med bred toebox och kan anv

Příspěvekod Labi1995 » 21 dub 2017 08:05

Jag h?ller med, jag gick aldrig full p? hard core minimal / fivefingers rutt men har alltid k?nt mindre ?r mer. Ocks? jag tyckte aldrig om en uppbyggd Nike Roshe Run Mujer h?l antingen innan jag visste vilken droppe som var.

Tillbaka i dag (Tillbaka till Adidas) var det ett par Adidas Nova (f?re Super Nova kanske inte s?kert) som Adidas Yeezy Boost 350 Mujerbl?ses i mitt sinne och visade hur bra en ljussko var.

Roligt i ?r m?ste jag bek?nna att jag har f?tt ett par "mer sko" skor och de ?r en bra f?r?ndring Nike Air Max 95 Femme men skulle aldrig vara mina skor. Jag ?r i slutet av mina inov 8 terraflyskor och f?rs?ker hitta r?tt ers?ttning. Jag f?rs?kte asics Fuji gel Pro men fick fruktansv?rt domningar under bollarna p? mina f?tter som jag misst?nker berodde p? smal t? l?da. Jag ser d?rf?r att g? tillbaka till inov-8 och den lokala distribut?ren rekommenderar 290 men lager inte halvstorlekar. Jag ?r inte s?ker p? om det Asics Gel Lyte 5 Homme kommer att tr?na. Vilken addidas sko ?t du att springa i och vilka andra alternativ ska jag titta p?? Jag tr?nar f?r en 50 Nike Air Max Thea Womens km l?ng sp?rv?g. 290 ?r f?rmodligen en bra ers?ttning f?r Terrafly. N?r det g?ller en adidas ers?ttning, ?r de flesta adidas ganska smala i toboxen ... Jag njuter Nike Air Max 95 Mujer av Boston 5/6 f?r sp?r och Glide 7/8 ?r bra f?r men tyngre klass ?n Terrafly. Jag skulle rekommendera att titta p? Nike Pegasus 33 och Zoom Elite 8 ocks? (gillar verkligen de senaste och stora ?verdelarna p? dem) ...Nike Air Max Classic BW Damen Wildhorse 3 ?r ocks? bra, men mer sp?rspecifik. Slutligen ?r Topo Athletic Ultrafly en fin sko med bred toebox och kan anv?ndas p? b?de v?g och sp?r. Hoppas det hj?lper lite! Jag f?rs?ker hitta en ers?ttare till no-nonsense f-lite 192. Den nya gen-f-lite-serien ?r inte l?mplig f?r n?gon l?ngre tidsperiod (hittade detta efter ink?p och f?rs?k att springa I den nya f-lite 235). Det verkar som om f?retaget gradvis flyttar sig bort fr?n det icke-sl?ppa, Nike Air Presto Femme minimala skumfotb?dden, "l?pande" produkter som de var banbrytande n?gra ?r tillbaka och verkar nu bara Nike Roshe Run Homme ge vanliga konsumenter svaga f?tter vad de vill f?r att ?ka marknadstillv?xten. Efter att ha st?tt p? f?retaget f?r flera skopakor i sina format?r m?ste jag s?ga att jag ?r extremt besviken.

Jag var f?rst?s upphetsad ?ver att snubbla ?ver racet ultra 270, men efter att ha en anst?ndig titt p? bilderna och din recension ?r jag ?vertygad om Nike Air Max 90 Damen Schwarz att det inte ?r den skon jag ?r ute efter. Ser ut som min tid med Inov-8 ?r klar. Sk?l.

Zpět na Nástěnka